مدارک و مستندات لازم برای حضور در مصاحبه - هیات جذب
خدمات و فرآیندها
مدارک و مستندات لازم به منظور حضور در مصاحبه علمی
1- رزومه علمی.
2- مدارک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری (ارائه مدارکی که دارای معدل باشد ضروری است).
3- رساله ارشد و دکتری.
4- گواهی سوابق تدریس(دروس نظری، آزمایشگاهی و ...)، مدارکی دال بر توانایی تدریس، تهیه طرح درس و ... .
5- گواهی سوابق کاری مرتبط با فراخوان.
6- ترجمه و تألیف کتاب.
7- مقالات چاپ شده در مجلات معتبر مورد تایید وزارت علوم (در زمینه تخصصی فراخوان).
8- ارائه مقالات در همایش های معتبر (در زمینه تخصصی فراخوان).
9- طرح ها و پروژ های پژوهشی (در زمینه تخصصی) از قبیل مجری یا همکار اصلی طرح ملی، مجری یا همکار اصلی طرح استانی و منطقه ای و ... .
10- گواهی سخنرانی در کنگره های بین المللی خارجی و داخلی.
11- گواهی معتبر عضویت بنیاد ملی نخبگان.
12- گواهی معتبر استعدادهای درخشان.
13- جوایز، افتخارات و رتبه ها (مرتبط با رشته تحصیلی )مانند دانشجوی نمونه کشوری، جشنواره ها و المپیادهای بین المللی، ملی و دانشگاهی، رتبه های دانشگاه و آزمون سراسری، مدال المپیاد دانش آموزشی جهانی، تاییدیه بنیاد ملی نخبگان و ... .
14- ارائه گواهینامه های مربوطه مبنی بر توانایی در استفاده از منابع الکترونیکی و بانک های اطلاعاتی.
15- عضویت در هیأت تحریریه مجله معتبر علمی.
16- گواهی تسلط به زبان رایج در مجامع علمی (عربی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، چینی، روسی و ...).
17- دوره های گذرانده (مرتبط با رشته تحصیلی) مانند پسا دکتری، فرصت مطالعاتی داخل و خارج، شرکت در کارگاه های تخصصی، دوره های آموزشی و پژوهشی معتبر، مدرک MD برای رشته های علوم پایه و ... .
18- فعالیت های فناوری و اجتماعی (در زمینه تخصصی) از قبیل ثبت اختراع داخلی و جهانی، تجاری سازی فناوری، دستیابی و فروش دانش فنی، راه اندازی شرکت دانش بنیان یا عضویت در هیات مدیره آن، قرارداد فناورانه با صنعت، محصولات کاربردی حاصل از پایانه نامه مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، فعالیت های تخصصی در انجمن های علمی، بسیج، اردوهای جهادی، برگزاری نمایشگاه های هنری دارای مجوز، سوابق اجرایی در آموزش عالی، تجربه کارهای اجرایی در مراکز فناوری و نوآوری و ... .
19- سایر مدارک مرتبط علمی.
نکات مهم و ضروری:
1- ارائه اصل مدارک جهت رویت اعضاء کارگروه بررسی صلاحیت علمی ضروری است.
2-ارائه و تحویل فایل اسکن شده مدارک در داخل حافظه همراه (فلش) نیز ضروری است.(قابل ذکر است حافظه همراه مجدداً به متقاضیان عودت داده خواهد شد - ضمناً داخل حافظه همراه اطلاعات دیگری از قبیل اطلاعات غیر مرتبط با مستندات مورد نیاز نباشد.)